Support

Regnskap

PowerOffice Go

Jeg vil vite mer!

Adwice - PowerOffice Premium Partner

Er du en liten eller mellomstor bedrift, men ønsker fordelene store bedrifter har?

Gjennom samarbeid med Adwice kan du få PowerOffice Go support, i kombinasjon med faglig support og tilkallingshjelp.

Vi har implementert PowerOffice Go hos over 1000 bedrifter, og gjennom bred erfaring og tett samarbeid med PowerOffice, opparbeidet et av landets største kompetansemiljøer for PowerOffice Go.
Tradisjonell support svarer kun på tekniske spørsmål, men våre medarbeidere har en kombinasjon av regnskapsfaglig kompetanse og teknisk kompetanse.


Kontakt oss i dag, enten via kontaktskjema, mail, telefon eller i chatten, så hjelper vi deg videre!

Vi kan hjelpe deg med:

  • Konvertering av regnskapsdata fra annet regnskapssystem til PowerOffice Go Regnskap
  • Oppsett av PowerOffice Go Lønn
  • Kurs i fakturering, oppsett av produkter og kontostyring
  • Oppsett av bankavstemming, bankintegrasjoner og import av daglige banktransaksjoner
  • Oppsett av egne fakturamaler med logo
  • Integrasjoner mellom fagsystemer og PowerOffice Go
  • Praktisk bruk av appen PowerOffice Go Mobile
  • Regnskapsfaglige spørsmål
  • Tilkallingshjelp på regnskap og lønn

– For oss har implementeringen av PowerOffice GO nesten vært en revolusjon i forhold til det vi hadde. Både jeg som daglig leder og prosjektlederne har fått en helt annen innsikt i økonomien i de ulike prosjektene og ikke minst den daglige driften. ​

Morten Moe - TEFT Entreprenør AS

Ønsker du adgang til en teknologiavdeling, fagsupport og tilkallingshjelp?

Vårt partnerkonsept går ut på at man ikke står alene som bedrift, men at dere har Adwice som partner. Dette betyr at dere fører regnskapet selv, har kanskje egen regnskap- og lønnsavdeling, men har tidvis behov for teknisk eller faglig support, og er kanskje sårbar i forhold til sesongsvininger i arbeidsmengden.

Teknologiavdeling
Adwice Teknologi kan bistå i å kartlegge mulighetene for implementering av PowerOffice Go, og utføre selve implementeringen til skybasert økonomisystem. Etter implementeringen er gjennomført, gis teknisk support gjennom telefon, mail og chat. Dette kan være support relatert til effektiv bruk av PowerOffice Go, men også til andre områder som for eksempel erfaring med ulike kassesystemer, booking-løsninger, ASP-leverandør, gjennomgang av mobilløsning og mye mye mer.
 
Fagsupport
Gjennom partneravtale hos Adwice, får dere adgang til våre rådgivere innenfor regnskap, økonomistyring og lønn. Våre rådgivere har bred erfaring på tvers av bransjer, og kan hjelpe med alt fra å besvare faglige spørsmål, til spesifikke rådgiveroppdrag.
   
Tilkallingshjelp
Har dere svingninger i arbeidsmengden? Er dere sårbar i forhold til uplanlagt fravær og ferieavvikling? Med tilkallingshjelp fra Adwice, kan vi hjelpe dere igjennom disse periodene. Vi står klar til å hjelpe på enten regnskap eller lønn, i det omfanget dere behøver. Kanskje har vi allerede blitt kjent med dere gjennom teknisk support eller faglig support, og dermed kan vi bistå på kort varsel.

Ønsker dere mer informasjon, ta kontakt med Per-Christian nedenfor, eller send en mail til support@adwice.no.
image

PER-CHRISTIAN LISTAU JOHANSEN

LEDER TEKNOLOGI +47 48149411 | pcj@adwice.no

Kontakt

Gode spørsmål gir gode svar. Ta kontakt så hjelper vi deg videre.


PowerOffice Premium partner - logo